Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гомольська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Гомольська Л. П. 
Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації [Електронний ресурс] / Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 1, Вип. 43. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_1_43_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гомольська Л. П. 
Методика дослідження впливу бренд-комунікацій на особливості сприйняття споживача [Електронний ресурс] / Л. П. Гомольська // Організаційна психологія. Економічна психологія. - 2016. - № 1. - С. 15-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ophep_2016_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.341 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гомольська Л. П. 
Особливості персоніфікації як соціально–психологічного механізму функціонування бренду [Електронний ресурс] / Л. П. Гомольська // Проблеми сучасної психології. - 2017. - Вип. 37. - С. 41–53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2017_37_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 668.07 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гомольська Л. П. 
Модель бренд-комунікацій: соціально-психологічний аспект [Електронний ресурс] / Л. П. Гомольська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2016. - № 1. - С. 62-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2016_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 828.683 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гомольська Л. П. 
Вплив екологічності бренду на мотивацію споживчої поведінки студентської молоді [Електронний ресурс] / Л. П. Гомольська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2016. - № 2. - С. 32-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2016_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 667.452 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гомольська Л. П. 
Афективна складова образу бренду та її вплив на лояльність споживчої поведінки студентської молоді [Електронний ресурс] / Л. П. Гомольська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2017. - № 2. - С. 82-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2017_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 821.138 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гомольська Л. П. 
Соціальне порівняння та категоризація як соціально-психологічні механізми бренд-комунікації [Електронний ресурс] / Л. П. Гомольська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 3(2). - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_3(2)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.793 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Гомольська Л. П. 
Соціально-психологічні особливості цілепокладання у контексті споживчої поведінки [Електронний ресурс] / Л. П. Гомольська // Проблеми сучасної психології. - 2017. - № 1. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2017_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.992 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гомольська Л. 
Бренд як соціальний та соціально-психологічний феномен [Електронний ресурс] / Л. Гомольська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2016. - Вип. 1. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2016_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.671 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського